Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze 

LinkedIn advertentie campagnes

 

Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze LinkedIn advertentie campagnes
 

MEETBAAR

 

Via het meetinstrument Google Analytics worden de effecten van de LinkedIn advertentie campagnes gemeten. 

NIET MET HAGEL SCHIETEN

 

Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de LinkedIn advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.

 

IN KORTE TIJD RESULTAAT

 

Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw LinkedInpagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.

 

 

MEETBAAR

 

Via het meetinstrument Google Analytics worden de effecten van de LinkedIn advertentie campagnes gemeten. 

NIET MET HAGEL SCHIETEN

 

Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de LinkedIn advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.

 

IN EEN KORTE TIJD RESULTAAT

 

Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw LinkedInpagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.

 

 

Hoe gaan wij aan de slag met 

LinkedIn advertentie campagnes?

 

Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.

Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de advertentiecampagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten. 

Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.

Hoe gaan wij aan de slag met LinkedIn advertentie campagnes?

 

Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.

Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de campagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten. 

Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.

Ervaringen van onze klanten met 
LinkedIn advertentie campagnes

 

Professionals op hun vakgebied, komen hun afspraken na, heldere communicatie en doen wat is afgesproken.

 

 

 

 

 

 

Ralf Vankan

Werken nu voor het 2e jaar samen met DeMarktwijzer. Leuk enthousiast team die ons ondersteunt in de social Media Marketing. Onze advertenties worden goed gelezen en bekeken door diverse klanten en potentiële klanten. Zijn tevreden en kunnen het iedereen aanraden.

Maurice Schijns

De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.

Bart Smeets

Ervaringen van onze klanten met 
LinkedIn advertentie campagnes

 

Professionals op hun vakgebied, komen hun afspraken na, heldere communicatie en doen wat is afgesproken.

 

 

 

 

 

 

Ralf Vankan

Werken nu voor het 2e jaar samen met DeMarktwijzer. Leuk enthousiast team die ons ondersteunt in de social Media Marketing. Onze advertenties worden goed gelezen en bekeken door diverse klanten en potentiële klanten. Zijn tevreden en kunnen het iedereen aanraden.

Maurice Schijns

De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.

Bart Smeets

Voorbeelden van onze resultaten

Top kandidaten geworven via social media advertenties

In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht! 

Na 3 maanden de investering al terugverdiend

Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper! 

Binnen één maand een nieuwe medewerker gevonden

Na meerdere mislukte pogingen vanuit de franchiseorganisatie Hubo, hebben wij een poging gewaagd om de gewenste nieuwe medewerker voor Hubo Minkenberg Herkenbosch te vinden via social media advertenties op Facebook en Instagram. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld. 

In 1,5 maand tijd meer dan €2.000,- omzet voor €180 advertentietegoed

Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-! 

Voorbeelden van onze resultaten

Top kandidaten geworven

In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht! 

Investering terugverdiend

Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper. Conclusie: De investering in onze dienstverlening was al na 3 maanden terugverdiend.

In 1 maand een nieuwe medewerker

Na meerdere mislukte pogingen vanuit de franchiseorganisatie Hubo, hebben wij een poging gewaagd om de gewenste nieuwe medewerker voor Hubo Minkenberg Herkenbosch te vinden via social media advertenties op Facebook en Instagram. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld

Meer webshopomzet

Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-

OOK AAN DE SLAG MET 

LINKEDIN ADVERTENTIE CAMPAGNES?

 

Laat je door ons vrijblijvend informeren!

 

OOK AAN DE SLAG MET LINKEDIN ADVERTENTIE CAMPAGNES?

 

Laat je door ons vrijblijvend informeren!