Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze
LinkedIn advertentie campagnes
Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze LinkedIn advertentie campagnes
MEETBAAR
Via het meetinstrument Google Analytics worden de effecten van de LinkedIn advertentie campagnes gemeten.
NIET MET HAGEL SCHIETEN
Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de LinkedIn advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.
IN KORTE TIJD RESULTAAT
Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw LinkedInpagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.
MEETBAAR
Via het meetinstrument Google Analytics worden de effecten van de LinkedIn advertentie campagnes gemeten.
NIET MET HAGEL SCHIETEN
Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de LinkedIn advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.
IN EEN KORTE TIJD RESULTAAT
Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw LinkedInpagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.
Hoe gaan wij aan de slag met
LinkedIn advertentie campagnes?
Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.
Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de advertentiecampagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten.
Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.
Hoe gaan wij aan de slag met LinkedIn advertentie campagnes?
Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.
Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de campagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten.
Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.
Ervaringen van onze klanten met
LinkedIn advertentie campagnes
Professionals op hun vakgebied, komen hun afspraken na, heldere communicatie en doen wat is afgesproken.
Ralf Vankan
Werken nu voor het 2e jaar samen met DeMarktwijzer. Leuk enthousiast team die ons ondersteunt in de social Media Marketing. Onze advertenties worden goed gelezen en bekeken door diverse klanten en potentiële klanten. Zijn tevreden en kunnen het iedereen aanraden.
Maurice Schijns
De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.
Bart Smeets
Ervaringen van onze klanten met
LinkedIn advertentie campagnes
Professionals op hun vakgebied, komen hun afspraken na, heldere communicatie en doen wat is afgesproken.
Ralf Vankan
Werken nu voor het 2e jaar samen met DeMarktwijzer. Leuk enthousiast team die ons ondersteunt in de social Media Marketing. Onze advertenties worden goed gelezen en bekeken door diverse klanten en potentiële klanten. Zijn tevreden en kunnen het iedereen aanraden.
Maurice Schijns
De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.
Bart Smeets
Voorbeelden van onze resultaten
Top kandidaten geworven via social media advertenties
In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht!
Na 3 maanden de investering al terugverdiend
Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper!
Binnen één maand een nieuwe medewerker gevonden
Na meerdere mislukte pogingen vanuit de franchiseorganisatie Hubo, hebben wij een poging gewaagd om de gewenste nieuwe medewerker voor Hubo Minkenberg Herkenbosch te vinden via social media advertenties op Facebook en Instagram. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld.
In 1,5 maand tijd meer dan €2.000,- omzet voor €180 advertentietegoed
Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-!
Voorbeelden van onze resultaten
Top kandidaten geworven
In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht!
Investering terugverdiend
Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper. Conclusie: De investering in onze dienstverlening was al na 3 maanden terugverdiend.
In 1 maand een nieuwe medewerker
Na meerdere mislukte pogingen vanuit de franchiseorganisatie Hubo, hebben wij een poging gewaagd om de gewenste nieuwe medewerker voor Hubo Minkenberg Herkenbosch te vinden via social media advertenties op Facebook en Instagram. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld.
Meer webshopomzet
Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-!
OOK AAN DE SLAG MET
LINKEDIN ADVERTENTIE CAMPAGNES?
Laat je door ons vrijblijvend informeren!
OOK AAN DE SLAG MET LINKEDIN ADVERTENTIE CAMPAGNES?
Laat je door ons vrijblijvend informeren!
Bedankt voor jouw interesse in onze vacature!
Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Bedankt voor jouw interesse in onze vacature!
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Plan een afspraak.
Vul beneden uw gegevens in en wij zullen contact met u opnemen
We respect your privacy and never share your data.
Bedankt voor jouw interesse om stage te lopen bij DeMarktwijzer
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Bedankt voor jouw interesse in onze vacature!
Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Aan de slag met Social Media!
Laat hieronder je gegevens achter zodat we binnen 1 werkdag contact met je op nemen.
Hartelijk bedankt
Laat hieronder je gegevens achter zodat we binnen 24 uur contact met je op kunnen nemen.
Bedankt voor jouw interesse in onze vacature!
Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Hartelijk bedankt
Laat hieronder je gegevens achter zodat we binnen 24 uur contact met je op kunnen nemen.